מזעזע: קמפיין פרובוקטיבי של 'נשות הכותל'

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מזעזע: קמפיין פרובוקטיבי של 'נשות הכותל'
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים מתפרסמים על גבי האוטובוסים קמפיין של קבוצת נשות הכותל הפרובוקציות על כך שהן מארגנות טקס בת מצווה בכותל המערבי. בעקבות כך אומר רב הכותל לקול חי:

    "אני מביע צער עמוק על ליבוי המחלוקת של קבוצת נשות הכותל, ובמיוחד בימי חג הסוכות בהם אנו חוסים בצל סוכת השלום המאחדת ומלכדת".

    "סוגיית נשות הכותל, היא סוגיה מורכבת וסבוכה הנידונה באופן שוטף אצל מזכיר הממשלה והועדה שהקים ראש הממשלה לצורך זה. נעשים מאמצים כבירים לפתור את הבעיה הסבוכה ויש לי אמונה כי אכן יימצא פתרון, אך זאת צריך להיעשות כפי שעושים ראש הממשלה, יו"ר הסוכנות ורבים אחרים, בזהירות ובאחריות. צר לי על כך שיש כאלו החפצים להמשיך וללבות את אש המחלוקת, ולפעול בכוחנות תקשורתית, כפי שעושות לדאבוננו בימים אלה נשות הכותל, באמצעות הקמפיין הלא אחראי שלהן שמטרתו אחת היא , למנוע הסדר שיתקבל על כל הצדדים", אמר הרב רבינוביץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גועל נפש אלו שמכבדים את נשותיהם זה רק הציבור החרדי עובדה שהחיי נשואין שלהם מחזקים הכי הרבה בעולם וראו זה פלא בלי לעורר פרובקציות בלי לעלות לתורה והעיקר בלי להיות נחיתיות אז תפסיקו להמציא תורה חדשה כי זאת התורה לא תיהיה מוחלפת ולא תהיה תורה אחרת!!!!!